Problemer med KID-nummer i nettbanken og innbetaling til boligselskap

Feilen er rettet. Fikk du melding om feil KID-nummer, kan du nå gjennomføre betalingen med den betalingsinformasjonen du har mottatt fra BBL.

Vi har fått en rekke henvendelser fra beboere som har problemer med betaling av felleskostnader og renteavregninger i nettbanken.  

Melding om ugyldig KID-nummer

Til de andels- og seksjonseiere som får feilmelding om ugylding KID-nummer: Dette vil være ordnet innen kort tid. Feilen er lokalisert i banken som sammen med BBL og BBL Finans har satt alle mann til klutene. Feilen er nå rettet, og du kan betale som før med den betalingsinformasjonen du har mottatt fra BBL.

Feil boligselskap som mottaker

Det meldes også fra noen andel- og seksjonseiere at betalingen virker å ha gått til feil boligselskap. Vi kan forsikre om at betalingen du har gjort føres til riktig selskap. De som er berørt av denne feilen trenger ikke foreta seg noe.

Vi beklager på det sterkeste ulempen feilen har forårsaket og takker for tålmodigheten.